Πέμπτη 30 Αυγούστου 2007

Τι ψάχνει στο Δάσος η Κοκκινοσκουφίτσα;

Αποκλειστικό: Αποκαλύπτουμε σήμερα τον πραγματικό διάλογο μεταξύ Κακού Λύκου και Κοκκινοσκουφίτσας.

- Γιαγιά, το δικό σου σπιτάκι είναι αυθαίρετο;

- Όχι βέβαια! Μόνο του φύτρωσε, πρόπερσι την Άνοιξη κάτω από τα πεύκα και τη βαλανιδιά.

..- Και Γιαγιά, πως δεν κάηκε όπως όλα τα άλλα σπίτια;

- Ας είν΄ καλά ο Κακοσολύκος παιδάκι μου, που ‘βαλε το μπουκάλι με το στουπί στους γείτονες απέναντι

- Καλέ γιαγιά, τι έπαθες και είναι τόσο χοντρή φωνή σου;

- Μα θέλει και ρώτημα Κοκκινοσκουφίτσα; Ήμουνα στη διαδήλωση και φώναζα ενάντια στους καταπατητές, τους εμπρηστές και την κρατική ολιγωρία..

1 σχόλιο:

ci είπε...

Σου απαντάω εδώ στο ερώτημα που έβαλες στο πλάνετ:
ήμουν από πολύ επιφυλακτική ως αρνητική στο θέμα της συγκέντρωσης, ωστόσο απέφυγα γενικώς τα σχόλια, γιατί από την αρχή έβλεπα ότι πολύς κόσμος πίστευε σε αυτό που έκανε.
Και όπως φάνηκε, μαζεύτηκε κόσμος.
Επιφυλακτική είμαι κυρίως για το καπέλωμα και δεύτερον για το κατά πόσο λειτουργεί ως βαλβίδα εκτόνωσης.
Αλλά περιμένω την συνέχεια. Αν πράγματι ένα πρώτο βήμα φέρει και το δεύτερο κλπ - μακάρι.

Τα τρία λεπτά σιγής τα θεωρώ καθαρά συμβολικά και για αυτό μού άρεσε.
Τις σημαίες που ήτανε στο ίδιο μήνυμα τις προώθησα γιατί (όπως μού είπαν..) είμαι με τον Καρατζαφέρη.

Έτσι κι αλλιώς η γνώμη μου πάντα ήταν ότι το θέμα είναι τι κάνουμε και στις κάλπες, αλλά και κάθε μέρα, και πόσα ανεχόμαστε με το γνωστό "δεν βαριέσαι" και όλα αυτά που πλέον δεν έχω καμμιά διάθεση να γράψω.