Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2008

Νέα ανακήρυξη ανεξαρτησίας !


Θέλω πολύ περισσότερα. Τα θέλω όλα.

Όχι καλύτερα, ποιοτικότερα, αναβαθμισμένα. Όχι! Θέλω απλά περισσότερα, πιο πολλά.

Γιατί η ποσότητα είναι αυτό μετράει. Και που τελικά μετριέται. Το μέγεθος μετράει! Έτσι δεν είναι; Στο φαλλό πρωτίστως. Μα και στο στήθος. Και στο μπούτι. Και στο πόσες φορές το κάνεις. Όχι τι κάνεις.
Θέλω περισσότερη μνήμη στο γκάτζετ μου (κινητό, στικ, φλασάκι, πισί, φωτογραφική..). Μνήμη. Όχι μυαλό. Να το κάνω τι το μυαλό, μου λες; Για να σκέφτομαι κι΄ ύστερα να ζορίζομαι; Θεός φυλάξοι!

Θέλω περισσότερα λεφτά. Πολλά λεφτά. Γιατί όσα και να κερδίζω ποτέ δεν μου φτάνουν. Πού να τα προλάβεις όλα; Νέα μοντέλα σε αυτοκίνητα αλλά και πλυντήρια πιάτων, σε τηλεοράσεις αλλά και κινητά. Ένα σωρό ακατολοϊδια που προτού αρχίσεις να τα συνηθίζεις είναι ήδη πασέ και εσύ ντεμοντέ.
Θέλω κι’ άλλα λεφτά Κι αν δεν μου φτάνουν, ας είναι καλά τα νέα τραπεζικά προϊόντα. Νέα, ακόμα πιο χαμηλά επιτόκια. Και η πρώτη δόση χάρισμα.

Τα θέλω όλα. Για να μην έχω την ανάγκη κανενός. Για να είμαι ελεύθερος. Για να είμαι ανεξάρτητος.

Και ναι! Το αποφάσισα. Εδώ και τώρα, Εγώ, η Αυτού Μεγαλειότης μου, Σκατιάς Νικόλαος του Γεωργίου και της Μερόπης γεννηθείς εις Άνω Περδικούλα Μακρυνίτσης, ανακηρύσσω θαρραλέα την Ανεξαρτησία μου, γράφω όλους εις τα μικρομέγαλα παπάρια μου, και κοιτάω από δω και μπρος υπερηφάνως και ενσυνειδήτως το συμφέρον μου και μόνον αυτό. Καλώ δε, όλους να αναγνωρίσουν την ανάγκη μου για κατανάλωση αγαθών και υπηρεσιών και ως εκ τούτου να σεβαστούν το δικαίωμά μου να γλύφω, να καρφώνω, να συκοφαντώ, να υπερισχύω.

Εξ΄ άλλου τι είναι η ζωή, παρά ένας αγώνας, όπου πάντα νικάει ο καλύτερος.
Διαφωνείς; Πάμε στοίχημα;
Μεγιστάνας με νησί. Εφτά γράμματα. Ποιος νάναι;
Σκατιάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: